Politica de retur
Conditii generale
In conformitate cu O.G. 130/2000 modificata si completata cu prevederile OUG 34/2014, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
Clientul trebuie sa notifice catre ANSI Creative Knit SRL, administrator al dadda.ro, intentia de retur printr-un e-mail catre office@dadda.ro, in termen de maxim 14 de zile calendaristice de la primirea coletului. In urma solicitarii primite de la client, Dadda.ro va trimite curierul la adresa indicata de client pentru a ridica coletul de retur. Adresa la care se trimit coletele de retur este Cladirea Electrocond, Splaiul Unirii 313, Sector 3, 031108 Bucuresti.
ATENTIE! Conform prevederilor legale mentionate mai sus, respectiv art. 16 lit. C), contractul nu poate fi denuntat de catre consumator in cazul produselor executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
Astfel, consumatorul NU mai beneficiaza de aceleasi drepturi in cazul in care produsul comandat a fost creat dupa solicitarille acestuia, mai exact paturile personalizate, intrucat acestea au fost executate dupa specificatiile consumatorului si prin natura lor nu pot fi returnate (contin imagini sau texte personalizate la alegerea clientului).
IMPORTANT! Conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 art. 16 lit. C), consumatorul nu poate renunta la comanda in cazul produselor personalizate. Prin urmare, odata cu aprobarea proiectului grafic generat de configuratorul de produs disponibil pe dadda.ro prin lansarea comenzii, aceasta nu poate fi anulata si va asumati responsabilitatea preluarii de la curier in momentul livrarii.
Intrucat produsul se va realiza intocmai conform graficii personalizate pe dadda.ro, prin lansarea comenzii va asumati in integralitate design-ul paturii personalizate, firma noastra neputand fi obligata sa modifice produsul personalizat la mai mult de 24 de ore de la data lansarii comenzii pe dadda.ro.
Vom returna integral sumele achitate pentru paturile personalizate, mai putin costurile de livrare, doar daca se va indeplini cel putin una din conditiile de mai jos:
1. Produsul in sine are defecte de fabricatie ce au fost constatate intr-un termen de 48 ore de la data receptionarii produsului, iar vanzatorul recunoaste defectele de fabricatie, dar nu le poate remedia intr-un timp rezonabil;
2. Ati primit alt produs decat cel comandat, diferentele fiind majore (alt nume, alt design grafic, alte culori, etc.);
Modalitati si termene de returnare a produselor
Clientul se obliga sa notifice ANSI Creative Knit, administratorul dadda.ro de intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail la office@dadda.ro in termen de maxim 14 de zile calendaristice din momentul in care Clientul intra in posesia fizica a produselor. In caz contrar, dadda.ro poate refuza coletul.
Pentru a isi exercita dreptul de retragere, Clientul trebuie sa furnizeze urmatoarele date: numele, adresa, numarul de telefon si adresa de e-mail, tipul produselor comandate, data plasarii Comenzii si data primirii produselor, ID-ul comenzii si motivul cu privire la decizia Clientului de a se retrage din prezentul contract. Dadda.ro va transmite fara intarziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retur.
Trimiteti produsul pe care doriti sa il returnati exclusiv prin curier. Va rugam sa il trimiteti cu valoare de RAMBURS, egala cu valoare produsului pe care doriti sa il returnati. Astfel, cand ne este livrat coletul de catre curier, noi vom plati suma de RAMBURS curierului, care va aduce banii cash sau in cont colector a doua zi.
Este recomandat ca produsul returnat sa fie in cutia sa originala, impreuna cu factura originala.
Atentie! Pentru produsele personalizate, se aplica exclusiv politica de retur mentionata in paragraful de mai sus.
Pentru mai multe informatii despre procedura de returnare, va rugam sa ne contactati la 0753.055.230 sau prin e-mail office@dadda.ro.
Consecintele retragerii
Daca Clientul doreste sa faca returul unui colet, dadda.ro va rambursa orice suma pe care a primit-o din partea Clientului in baza Comenzii efectuate, exclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de alegerea de catre Client a unei alte modalitati de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de dadda.ro, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 30 zile de la data la care este receptionat coletul in depozitul dadda.ro.
Dadda.ro va efectua aceasta rambursare cat mai rapid, putand folosi aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Clientul isi exprima acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, Clientului nu i se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
Dadda.ro poate amana rambursarea pana la data la care se face dovada primirii produselor in depozit.
Conditii de returnare a produselor
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu dadda.ro).
Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014 dadda.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate, respectiv paturile personalizate.
Termene de returnare a banilor
Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial in interval de 30 de zile calendaristice de la receptionarea si validarea coletului in depozit.
Costul transportului la retur
Daca Clientului i-au fost livrate alte produse decat cele specificate in comanda sau daca produsele livrate sunt neconforme cu informatiile furnizate pe site la momentul comenzii sau defecte, costul transportului de retur este suportat de catre dadda.ro.
In cazul in care coletul este returnat din oricare alt motiv decat cele mentionate, costul transportului de retur este suportat de catre Client.